Osztálytalálkozó

Igaz mesék rovat

- Hát, ezer éve nem voltam itthon! Mi van már veletek, meséljetek! Jól nézel ki!
- Igen, az ember próbál formában maradni, ugye…
- Te mindig fociztál, igaz? Jól emlékszem. Na, mi van, megy még, gurul még a bőr?
- Hát már nem annyira, de azért még szeretem, persze. Ma inkább csak nézem. Csináltam egy stadiont a kerítés mellé.
- ??? Hehehe… azért te régen nem voltál ennyire vicces gyerek…
- Pedig de, van, meg is tudom mutatni.
- Háááháhá… miért, mi lettél, kőműves? Háháhá… csinált egy stadiont. Hallottátok?
- Pedig van neki. tényleg. Nem is egy.
- Mi? És ki csinálta neki? Vagy honnan van?
- Hát a nép.
- Háhááhá… miért, mi lettél te itt, valami király? 
- Ja, valami olyan…
- Na, mókás gyerek vagy te. Azt a cimborád a Tompa Lőri megvan-e még? Emlékszem, olyan hülye volt, hogy marokszám ette a birkaszart, mert azt mondtuk, hogy mazsola… háhá…
- Megvan, persze. Repülője meg jachtja is van, focicsapatai külföldön, meg gyárai…
- Na, várjunk csak… értem én a tréfát, de most tényleg, mi van itt? Ezt most nem hülyeségből mondjátok? De ébresszen már fel valaki…
- Nem, dehogy! Ezt tényleg! 
- Hogy mi? Ez a két kis surmó ekkorára vitte? Talán csak nem egyházat alapítottatok?
- Hát, én amolyan szent vagyok itt. Imádkoznak hozzám. Éjszakánként sírnak, meg imaláncba foglalnak.
- Mibe foglalnak? Téged, hülyegyerek? Ti, akik mindig összeszartátok éjszakánként a templom lépcsőjét, hogy elcsússzon a plébános? Aki nem tudtad kivenni a kezedet a templomban a zsebedből, amikor teleköpködted szotyolával? Ennyire hülyének néztek?
- Pedig igaz, így van! Ájulnak érte az emberek az egész országban… Szerelmesen sírnak az út mentén neki… 
- Na jó, hol a kandikamera? Mi ez az egész hülyeség? Most jól szórakoztok rajtam?
- Nem, tényleg így van, tényleg ez történt. Komolyon mondta.
- De bmeg, hogy csinálta? Mi a fenével lehet ilyent csinálni?
- Hát, átveri a népet…
- Hogyan? Hogyan lehet így átverni és milyen népet??
- Hát húzott egy kerítést az egyik határra és most azt doboltatja mindenhol, hogy ő védi egész Európát meg a keresztény világot. Aztán elhiszik neki. meg hadakozik valami szellemekkel. Mindig csinál valami plakátot valami új főgonosszal, leköpi, és azt mondja, hogy harcol meg megvéd. A nép meg zabálja a mutatványt… közben meg a Tompával szétloptak mindent, amíg a nép a gatyájukba kapaszkodva félt és sírt…
- Azannya!! Ügyes! Ha ez tényleg így van… bár alig hihető ez a dolog még mindig…
- Ó, itt se hitte el senki régebben! Háháhá… Pedig működik! Na, de igyunk inkább! Egészségedre!