Csörr-csörr

- Üdvözlöm! Ön Nyugger 765457?
- Igen, parancsoljon. Kihez van szerencsém?
- Fidesz megbízásból Uszít 855436 vagyok! Jókor hívom?
- Hát, ami azt illeti… hívott már párszor, de mindig átvágott. Nem veszek semmit!
- Ugyan már, felejtsük el! Most új veszély van!
- Jézusom, áttörtek a migránsok a Don-kanyarnál?
- Nem, dehogy, seregeink éjt nappallá téve vérükkel védik a határt!
- Akkor talán Mészáros úr belázasodott? Vagy Farkas Flórián leérettségizett? Mi az új veszély?
- Már megint a Vona! Hallotta mit mondott??? Háborodjon fel!
- Miért, mit mondott? Valami buzit, Sorost vagy Brüsszelt?
- Nem, dehogy, ilyeneket mi szoktunk mondani. Ő a nyuggereket alázta meg!
- Méghogy??? Jajistenem!
- Azt mondta, hogy „…hétköznapokon kedves bácsikák és nénikék magukból kivetkőzve ugranak egymásnak, vért akarnak ontani remegő kezeikkel, ordibálnak trágárul és hörgik fel a XX. század minden traumáját…” meg ilyeneket!
- ?????
- Mi van? Miért hallgat, Nyugger 765457? Elájult?
- Nem, dehogy… de mi van ebben érdekes?
- Hogyhogy mi van ebben érdekes?? Nem érzi magát megalázva??
- Nem. Én voltam már ünnepeken, tényleg ilyen a nyuggerek egy jelentős része.
- Hogyhogy nem dühöng? Még az Idősek Tanácsa is felháborodott!
- Annak az a dolga. Állami feladata van, kötelessége kormányfelháborodni. Én nem vagyok az Idősek Tanácsa, csak egy darab, individuális idős.
- De most próbálom meggyőzni, hogy dühöngjön!
- Én nem akarok. Az orvosom azt mondta, hogy nem tesz jót.
- És kinek hisz? Az orvosának vagy nekünk??
- Az orvosomnak.
- Szégyellje magát!
- Nem szégyellem. kedves Uszít 855436. És remélem, hogy még Nyugger 765457 leszek, amikor ön már nem lesz Uszít 855436.
- Hazaáruló!
- A hülyék két szolgáltatóval arrébb és másik hívószámon laknak. Téves kapcsolás! A viszonthallásra!
Katt.

2017.08.22.

Címkék: nyugdíjas