A Nemzet Őszinte Gyermeke

messianiszta rovat

Tél megöregedvén, tavasznak sírós és kacagós rügyfakadásakor, jászolban és barmok leheletének párájában megszületett vala az nemzetnek őszinte kisdede…
És mond!
- Bácsi, ne emelj fel! Nem is kérdeztél és én nem akarok veled egy képen szerepelni!
- De ki kérdezett volna téged, kisded? Én most itt veled kampányolok!
- De te ne kampányolj velem bácsi, én nem a te terméked vagyok! És nem is kedvellek.
- De itt mindenki az én termékem, magam vagyok a nemzet nemző atyja!
- Vagy a fenét! Te csak idejöttél, és azt várod, hogy segítsünk abban, hogy továbbra is megúszd felelősségre vonást. Azt meg a Simicska bácsi már mondta, hogy örökítőanyag vagy, igen.
- De ezt az óvodát adom át éppen! Nem akarsz óvodát meg szép új játékokat, kisded??
- De te ne add át ezt az óvodát! Csak olyan óvodát adj át, ami a tiéd volt. Ez itt soha nem volt a tiéd, egy pillanatra sem. Itt mi lakunk, te meg nem.
- De a pénzt én adtam rá, itt minden az enyém! Minden óvoda, gyerek és minden pénz!
- Mondom, hogy rosszul tudod! Nem érted te ezt, bácsi! Ez a pénz sohasem volt a tiéd, ez az országé, az anyukámé meg az apukámé, akik dolgoznak. Te nem dolgoztál egész életedben egyetlen órát sem! Még óvodát sem építettél. Honnan is tudnád, hogy mi az?
- De én harcolok értetek, gyerekekért! A jövőért! Magyarország feltámadásáért! Az is munka!
- Dehogy harcolsz! Te csak beszólsz mindenhol mindenkinek. Elkunyerálod tőlük a pénzt, aztán elmondod őket mindenféle szemétládának. Semmi becsület nincs benned, bácsi! Tegyél le, már kértem egyszer!
- De én képviselem a magyarok véleményét, kisded!
- De te nem képviseled a magyarok véleményét. Biztos vannak páran, akik veled vannak a bűnben, de a többség biztos, hogy nem! Te még egy győztes nemzeti konzultációt sem tudtál összehozni soha, mert nem merted megmutatni senkinek, hogy mennyire csalás volt. Még a migránsozós népszavazásodat is elbuktad. Az olimpiásról meg nem is beszélve… Mondom, tegyél le, nem vagyok a te reklámhordozó-felületed!
- De nekem zúg a tömeg, nekem lengenek a zászlók!!
- Dehogy neked, dehogy a te tömeged! Vásárolsz magadnak külföldről bérlengető bandákat, idehozatod és ünnepelteted magad. Csak olyan kamu az egész, amint az egész eddigi életed!
- Hogy merészelsz, kisded!!
- Te hogy merészelsz, bácsi? Egy szikra tisztesség nem volt az eddigi CV-dben! KISZ-es voltál, elárultad őket. Kikergetted állítólag az orosz megszállókat most meg visszacsalogatod. Liberálisnak mutattad magad a táncban, aztán átálltál az ellenkező partra. Mindig a korábbi énedet köpködöd le. Hol az iszlámot dicséred, hol a kereszténységet, hol a világ végi gyilkos diktátorokat. Szidtad a csalókat, amikor nem te csaltál, ma meg magad lettél a főcsaló. Elárultad Európát a keletieknek, most már két kézzel kalapolsz mindenhonnan. A korábbi jótevőidet meg mindig cserbenhagyod és átkozni kezded. Csupa becstelen emberrel veszed magad körül, akik ezer bűnt vonszolnak magukkal… Szóval, te ne add át ezt az óvodát, mert amihez hozzányúltál, az csak elcsökevényesedett, mint a magyar foci. Az sem igaz, amit kérdezel. És utoljára mondom, hogy tegyél le, mert sikítani fogok, és elmondom az összes TV-ben, hogy mindig molesztálsz!

Címkék: kampány, óvoda