Tananyag mentálisan sérültekről leendő gyógypedagógusok részére

- Jó napot, mester! Itt az autóm, nézzék meg! Kaptam értesítést, hogy lejár a műszakim.
- Kis türelmet… menjen el az irodába a munkafelvételre és adja le az adatait, aztán majd kap időpontot, szólítják…
- Dehogy megyek az irodára! Dehogy adom meg az adataimat! Itt adatgyűjtés folyik?!! Felháborító!!
- De anélkül nem csináljuk meg… alá kell írnia, meg be kell vezetni a forgalmiba is, hogy itt volt, megnéztük…
- Az én forgalmimba? Még csak az kéne! Ne nyúljanak a forgalmimhoz!! Rendőrök maguk, vagy mi??
- De ne szórakozzon itt velem… inkább jár szabálytalanul ezzel a rozsdás konzervdobozzal? Még a végén elüt egy ártatlanul közlekedő gyereket… ki tudja, milyen a fékbetétje…
- Az az én bajom, nem a magáé! Ne szóljon bele, hogy kit ütök el, meg kit nem!
- De ha az én gyerekemet üti el, akkor kinyírom, az biztos!
- Önbíráskodás! Hallatlan! Micsoda szemét ember! Feljelentem!!
- Ne tartson már fel… most kell a szerviz vagy nem? Nekem nincs erre időm…
- Kell a szerviz, de nem úgy, hogy közben begyűjtik az adataimat!! Persze!! Mire kell az, mi?
- Ne ökörködjön már… az adatai amúgy is megvannak, mit gondol, miért kapott értesítést?
- Még be is vallja?? Benne vagyok a listájukban? Ki adott erre engedélyt??
- Hát minden autó meg tulajdonos benne van egy listában, nem gondolja?
- Őrület! Benne vagyok a listában és most kell megtudnom!! Őrület!! Aláírásgyűjtést fogok kezdeményezni maguk ellen, csalók!
- Kérem, uram, menjen már... ne tartson fel bennünket. Megtagadja a munka elvégzést, nem tehetünk róla, magát büntetik meg vagy maga tesz tönkre másokat... olajat mikor cserélt?
- Olajat? Maguknál?? Persze hogy chipet tegyenek bele, hogy megfigyeljék, hogy merre járok! Hazaáruló! Sorosbérenc! De lejárt a maguk ideje! Majd jövünk a betyársereggel aztán rendet teszünk itt! Égni fog ez a szar szerviz is, az biztos! Hajrá Trianon! Hajrá pozsonyi csata! Ott bezzeg nem gyűjtöttek adatokat senkiről, csak dicsőséget!
2021. január 10.