Szeretetcsomag

Közelg a virtuális Karácsony, maszkos Télapók akasztanak hámot maszkos rénszarvasokra, maszkos Jézuskák szállnak fenyőfákkal a farzsebükben a kéményekre, pufók kis maszkos angyalok csilingelnek a szívünkben, bágyadt gyertyalángok fényjeleivel üzennek meghatottan egymásnak az utcákban a szembenlakók. Ilyenkor még ellenfelek is megbékélnek, lásd a lélekmelengető karácsonyi fegyverszünetet az első világháborúban. Sőt, ilyenkor még a Tirannoszaurusz Rex is vitt egy csokor páfrányfenyőt a brontoszaurusznak, mert jurakori hideg szívét megszállta a megváltás melege, holott a háromkirályok tevéi még ki sem keltek a tojásból.
Én is jó leszek, ha máskor nem, hát az évnek ebben a neves időszakában. Megpróbálok segíteni hát ellenfeleimnek én is. Az egész évi fáradhatatlan munkájukért kis biankót adományozok, igazolást, elismerést a szorgalmukért, a hiábavaló fáradozásért cserébe. Tehát az alábbi szöveg szabadon felhasználható:
Én, Várhelyi Iván, (született hol, mikor, anyja neve, lakcíme) szellemi képességeim birtokában, büntetőjogi felelősségem tudatában igazolom, hogy
……………. fejetlen, orcátlan, álnéven író troll, kopasz, kigyúrt fociultra, rózsafüzéres kisnyugdíjas néni, vicsorgó határontúli, huszárcsákóban pompázó rombadőlt vitéz, kételemis trianonos honleány, páncélos lovag, kiugrott masiniszta, pitykés-dolmányos, nyilaskeresztes veterán, kacagányos, kócsagtollas kísértet, feketére festett, testékszeres községi csaplároslány, stb. stb. (nem kívánt törlendő) megpróbált indíttatásának, küldetésének megfelelően lealázni, elküldeni az édesanyám különböző részeibe, lovak párzószervét kínálva használati tárgyként vagy élvezeti cikként, ilyen módon megtéríteni engem az anyaszentegyház kebelére, és feladatából adódóan, kötelességszerűen elmondott libernyáknak, buzinak, Soros-ügynöknek, hazaárulónak, ilyen-olyan bérencnek, kádárista elvtársnak, zsidráknak, dögnek, nihilista genderterroristának is. Igazán nem rajta múlt, mert ő megtett mindent, hogy az akció teljesen hatástalan maradt, én megint nem lettem hülyebácsi, ő meg továbbra is megmaradt a fentiek közül bármelyiknek. De igazolom, hogy a Megafon-képzésben tanultakat gyakorolja, az Alapjogokért Központ hazafiasan uszító műveit feltehetően tanulmányozza, olvassa, de én, Várhelyi Iván vagyok a folyamatban a hibás láncszem, akire ez a fajta infantilis próbálozás nem hat, genetikailag vagyok felvértezve mélyből jövő provokációk ellen.
Kérem, hogy az illetőt dicsérjék meg, és javaslom felterjeszteni a Hónap hazafias dolgozója címre is!
Kelt: Budapest, 2…., …., …
Aláírás:
2020. december 10.